neděle 11. června 2017

Čas letí jako bláznivý...
a já nic nestíhám...počasí je úplně super, ať prší nebo svítí sluníčko...hlavně, když není více než 27°C.
Užívám si chladná rána a odpolední opalování probíhá formou 30ti minutového poležení na lehátku s tím, že hlavu mám ve stínu a paprsky dopadají pouze na nohy..Nejlépe když u tohoto usnu, což zase není u mně žádný problém, po půlhodince vyskočím a pádím něco zahradničit...jo a taky v poslední době strašně ráda uklízím...nechápu se...asi ty roky...ach jo, čím mě ten věk ještě překvapí...

Jinak sušíme co se dá, sklízíme okurčičky, rajčátka už jsou pěkné, zelené, slimáčci jsou urostlí a stále hladoví...dýně hlídáme na střídačku, slunečnice zatím přišly o spodní lístečky - tak snad je uhlídáme, z cibule už zbývají jen 10 centimetrové zbytky natě nad zemí...
Levandule už kvete, ale ne všechna...nejsem si jista, že letos vytvoří kompaktní záhon, ale budu doufat.
Jak jsem psala výše - nestíhám a tak letím udělat co jsem přes den nestihla, ukolíbat všechnu zvěř a zítra pokračování..
...bez kvete jako šílený...počítám, že za takové 4 dny už bude odkvetlý...

...a tak suším a suším...

...okurkám se daří...

...šalvěj se nám letos pěkně rozrostla...

...a ty kopretiny - to je prostě nádhera♥...




...kuk..poteče ta voda nebo ne?..


...letošní červené...krásné♥...
Mějte se móóóóc hezky a klidný začátek týdne.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat