pondělí 8. října 2018

Venku je podzim jako malovaný...
...je hezké počasíčko a tak se pořád ještě snažíme být co nejdéle venku, i když se mnohdy přistihnu, že už bych ale opravdu raději zalezla do domečku.
Žijeme už podzimně..to znamená, že doma občas topíme v krbu a venku se pohybujeme zpomaleně a ...ve svetru :-)

...vyzkoušela jsem batátovou polévku...úžasná!..snědla jsem asi 4 litry sama a čekala jsme, jestli se zbarvím do té  krásné barvy batátu :-)

...jak říkám, žijeme podzimně a to i holky kočičí, které se vyhřívají u topení...

...ale když je hezky, ještě pořád je to táhne ven... nevím co Malvína vymýšlí..asi si představuje, že roste...



...ještě se dá i opalovat...


...šli jsme na houby a v lese bylo kráááásně...

...došli jsme až k místečku, kde jsme byli na dovolené před.....nechci to tady ani psát...prostě před desítkami let :-)) ale chaloupka už je dnes poloviční... 

...nedalo mi to a našla jsem i fotky z těch let DÁVNO minulých...tehdy vypadala takto...

:-)))  a takhle to tenkrát vypadalo uvnitř...byla to ale perfektní dovolená a možná je to k neuvěření, ještě jsme si ji několikrát zopakovali...prostě dobrodružství..a to hlavně v noci...(můj syn se mě zeptal, kdo to na té fotce je:-)))

...jó a našli jsme tehdy obrovské množství krásných hub...koukám, že ti moji chlapi byli a jsou pořád krásní ♥♥♥

...jůůů to byla nádherná doba...

...zpět k té procházce lesem - zapomněla jsem napsat, že jsme našli :-)) 

...ách...poslední slunečnice z naší zahrádky...
No povím vám, že tohle je na tom brzkém stmívání jedna z mnoha věcí pozitivních...mám čas probírat se fotkami a jak jsme psala výše, je fajn otevřít občas některé z rodinných alb,... zpočátku si vzpomínám a prohlížím jen já, ale pokaždé to za chvíli strhne i zbytek rodiny a je hezké si trochu zavzpomínat.
Pěkné podzimní dny přeji ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat