čtvrtek 15. listopadu 2018

Ať se brzy uzdraví...
Každý den se snažím ,,naplnit virtuální misku" těm, kteří to potřebují , odkaz najdete už dlouhou dobu i na mých stránkách vpravo dole. Kdybych náhodou zapomněla, příjde mi denně mailová připomínka, kterou si také můžete nastavit zde .

Při včerejším kliknutí jsem nebyla ušetřena hrozného příběhu Elinky, která spadla z hradeb Vyšehradu. Strašné!!! Moc přeji oběma holkám - Elince i paní majitelce - rychlé uzdravování a hodně sil.
Také máme pejsky a kočky a jsou to členové rodiny a jakákoliv nemoc, úraz nebo jen jejich nepohoda musí být okamžitě vyřešena.
Jsou to ti nej tvorečkové a kamarádi, přesně nám rozumí, přesně poznají, jak se cítíme, milují nás do konce svého života, ale taky chtějí být milováni a plně si to zaslouží.
Proto po přečtení jen páru vět z článku o Elince mi běhal mráz po zádech, nedýchala jsem skoro jako paní majitelka a na konci už brečím tak, že nestačím vytahovat kapesníčky.
Dovedu si představit ty hrozné okamžiky a jsem neskonale ráda, že je Elinka naživu.
Ještě jednou přejeme brzké uzdravení a posíláme pohlazení.
,,Kdyby se člověk ztratil psovi, pes by ho nikdy nepřestal hledat".


,,Psí pohled dokáže promlouvat tím nejkrásnějším jazykem."




 ,,Existuje láska na celý život? Ano, jmenuje se PES."

...Všichni tvrdí, že mají toho nejlepšího psa....A nikdo z nich nelže.


Držíme palce.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat