sobota 29. prosince 2018

Tak a je po kouzelných Vánocích...
Ale myslím, že jsme si to užili se vším všudy.
...svítíme na všech rozích...Sebik mě překvapil, ještě před Vánocemi, krásnými lucernami...
...a měla jsem dovoleno pokřtít je světlem svíček ihned...
...vyhřívat se a povalovat...to je baví:-)

...doma je tak dobře...♥


...svíček se u nás spotřebuje opravdu velké množství...

...stromeček už je připravený v zahradě...zdobit budeme až na Štědrý den...




Jsou Vánoce...poletuju po domě a pouštím vánoční hity... chlapi se mi smějí, že jsem jak malá, ale jsem šťastná, že jsme spolu, mám u sebe ty největší dva poklady♥ a celou smečku našich chlupatých miláčků...

...Malvínka je taky pěkný dáreček a to doslovně :-) ...olupuje perníčky ze stromečku a drobky hází na zem psům, ti totiž na perníčky nedosáhnou....protože je otrhali ze spodních větví hned po ozdobení....

...áále tady se nám někdo rozezpíval :-)  dostali jsme tohoto vtipného andílka...

...a představte si - má tam i noty ♫  ♪  ♫  :-))

...taky u nás zasněžilo...



...dokonce i na Štědrý den...

...a bylo to krásné...sníh má opravdu nějaké to kouzlo, jen to mohlo trvat alespoň pár dní...

...no a musím přiznat, že po Vánocích pěkně lenošíme...

...asi takto...

...nebo takhle...

...společně...

...nebo každý sám...Orianka chce mít svůj klid...
...Chilli ji však přelstila a vylákala ji z pelíšku, aby si do něj mohla sama lehnout...jsou to lumpi :-)

...i Malvína se uložila v polštářích...

;-)♥

... Mía nakonec opouští pozorovatelnu na okně a dává přednost vyhřívání...


...neodolala jsem a už mám doma hyacinty...k zasněženému pohledu z okna se hodily tak moc, že jsem si jela koupit další...ale mezitím zase roztál ten sníh...ale i tak jsou krásné a mám z nich radost...

Užíváme si  rodinnou pohodičku...a těšíme se i ze všech dárečků...DĚKUJEME♥♥♥...protože všechny jsou krááásnééé♥, milé♥, některé náádherně voňavé♥, sladké♥, zdraví prospěšné♥, relaxační♥ a některé i tekuté :-))

:-)))
Byla nám naježena i
...prý pro splnění snu ...ááách Sebi♥♥♥


No prostě jsem přesvědčena, že to Ježíšek každopádně přehání a pro příště se mu takové nadělování  a překvapování zakazuje a platí to pro VŠECHNY naše milé ♥Ježíšky.

To bylo malé ohlédnutí za Vánocemi....
...ale ve skutečnosti, zážitků a pěkných chvilek bylo mnohem více. Jen se to všechno nedá popsat a fotit...ale snad si to zapamatujeme a zůstanou nám všechny ty krásné chvilky navždycky v paměti...♥


Těšíme se zase na brzké setkání se všemi kamarády, přáteli, známými a doufáme, že to bude dříve než na letní zahradní párty...♥
Což takhle dát si spolu, co nejdříve, třeba jen voňavé kafíčko?


Žádné komentáře:

Okomentovat