sobota 30. března 2019

Za kamna už se nám moc nechce...

Ale přece jen je konec března a k večeru bývá chladno, a tak v krbu ještě dopřáváme ohni trochu toho domácího praskání :-)

Jinak ze všech stran zahrada natahuje ručičky a my se začínáme pomalu dostávat do stavu, kdy nevíme co dřív...ale jak říkám - pomalu - má to tak být, asi kdyby nebylo, bylo by na tom něco podezřelého.

Počasí je krásné, užíváme si ho všemi smysly, včetně prvního jarního sušení prádla na sluníčku - teď voní sluníčko i doma a já si uvědomuji, že po dnešku cítím sluníčko i na tvářích :-)
...o víkendech mám čas na teď už jarní snídaně...zahrada začíná být plná dobrot, tak je příjemné i to chystání... a taková snídaně v trávě...mňam...


...nesmí chybět ani jarní kopřivový čaj...tohle je snad pro všechny v těchto dnech samozřejmostí...

...my tři a čas ..a vzadu Malva...válet se v hlíně je teď její oblíbená činnost...

...něco chystá čičinka...vyhrabává díry a pak tam strčí tlapku až po krk a dělá jakože je v té díře obrovský provoz - myslím jakože tam běží jedna myš za druhou, zatím se mi ji u toho nepodařilo nafotit, ale její počínání je opravdu hodně veselé...

...a tady se spinká na sluníčku...
...už jsme vytáhli lehátko a jako první je na něm Ori...

...nefotila jsem stromy, ale tu odvážnou veverku...byla hrozně vysoko...





...jó a minulý víkend jsme už grilovali...






...ANO, vedle lavičky je vánoční stromek, mimochodem pořád je krásný, zvažuji, že ho dám do vody a možná vydrží do Vánoc, vždyť jsou už za pár měsíců...:-))


...NE, nejsou tak hodné jak vypadají...to je jen krátká pauza před další lumpárnou...
...hurá do jarní práce...všechno si přichystat...a ...čičiny už jsou tady...a kdo asi vysypal ten truhlík?...
co jsem říkala, otočím se a už vymýšlejí...brzy budou chodit i po laně...možná jsou to kočky z cirkusu...




...už je čas hrát badminton...Orianka je sportovní typ...žádná aktivita ji nenechá v klidu...

...jarní výzdoba ještě není zdaleka hotová, ale na okna už jsem ji dala...




...dostala jsem takové krásné Jaro ♥♥♥...jako z marcipánu...

...úlovek z minulého týdne...plnokvětý zvoneček, vypadá moc něžně... je tak hezký, že už jsem si pořídila další kousky a vyzdobila s ním okna...
...snad se jim tady bude líbit a neuvadnou...



...po celodenní dřině poctivý kočičí spánek...

...za kamna nevlezem, ale u krbu se rádi ohřejeme...
:-)))  někteří nestihnou ke krbu ani dolézt, protože únavou padnou rovnou na čumák :-))
♥♥♥
Krásné Jaro přeji.

Žádné komentáře:

Okomentovat