neděle 28. dubna 2019


Duben v obrazech...
Na zahradě je spousta práce, na chalupě je spousta práce, doma je spousta práce,... vkládám aspoň pár fotek ze všedního života v měsíci dubnu :-)

...pořídila jsem si novou tašku..šikovní lidé na Fleru nikdy nezklamou...


...jarní úklid v zimní zahradě...a samozřejmě asistují všichni čtyřnozí...
...Chillince jsem pořídila nový polštářek...tzv. opalovací, protože se ráda vyhřívá na sluníčku...

...zbytek smečky jí ho však okamžitě záviděl...Orianka musela vyzkoušet, jak jí to na něm sluší...

...Džeki by ho fakticky strašně chtěl...:-)

...Mía si chystá piknikový koš a prý jdou s Malvínou do přírody ...

...piknik dopadl asi takto...žádné bílé kočičky...šmudly jsou to...


...Malvína se chce česat...jakmile chytnu hřeben bude tady i Mía a budou se předhánět, která bude upravená jako první...


...je čas na kávičku, ale nelelkuju a na řadu přichází kontrola kytiček...plnokvěté bílé zvonečky(to jsou ty tři bílé květináčky) mají vypadat takto.... jsou teď sice pěkně zelené, ale vůbec nekvetou :-(


...krása...
...řeřicha roste ze dne na den...a je to dobrota♥



...Jaro je tak krásnéééé!!!!♥




...jó a zprovoznili jsme zatím jeden z našich stařičkých šicích strojů...a jásali jsme, jak mu to hezky šije...

...můj manžel potřeboval obšít síť do dveří...jde mu to náááramně...tvrdím to jíž spoustu let...je to chlap ideál...♥♥♥

...já zatím střídavě ležím, klečím, sedím a různě se kroutím v levanduli, protože mně už pekelně bolí záda a ruce...vzala jsem ji letos zase dost zkrátka...snad mi obroste...

...taky jsem si vyjeli na chalupu...obhlídka :-)


...je tady krásně ticho...

...a tady už to vypadá na zoufalství...a to při zjištění, že vlastně nevíme, kde dříve začít...je tady strašná spousta práce...





....Mía loví pod zemí...


...těším na novou levanduli♥



...začíná se modrat...









...bylinkám se daří, jak v záhonku tak v květináčcích a nádherně vonííí...♥♥♥


...jak na vás příjde únava, nedá se nic dělat...prostě padnete na místě :-)
...prý má v nejbližších dnech dost pršet, užíjte si vůni jarního deště...

Tak to jen letem okamžiky všedních dnů...asi to máte podobně v tomto období.
Každý den se mi chce zakřičet, JAK MOC JE KRÁSNĚ!!!
Mějte se taky krásně a užívejte si každičkou hodinu, každičkou vteřinu, prostě každý okamžik.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat