neděle 7. července 2019

Levandulový festival 2019

Vkládám pár fotek z této akce, Provence bude pokračovat hned v dalším příspěvku, ale levandulový festival zkrátka vstoupil do tohoto času rychleji než moje dovolenkové fotky...

Levandulový festival se konal třetím rokem, předchozí dva roky jsme byli neuvěřitelně nadšeni atmosférou festivalu, zbožím, občerstvením, prostě vším...a vždycky jsme měli vstupenky na dva dny a rádi jsme oba dny na akci zůstali.
Letos jsme byli doma před setměním, přestože jsme měli zajištěné přespání, vydrželi jsme tam pár hodin.
Chápu, že je důležité přitáhnout více a více lidí, než v předchozích letech, ale pak je jistě nutné tomu vše přizpůsobit. Na tak velké množství lidí, kteří se letos přijeli podívat, bylo málo stánků s občerstvením, o množství záchodů ani nemluvím...nebyla šance se dostat bez třičtvrtěhodinového  čekání ani k jednomu.

Se stejnými dojmy a názory jsem se setkávala i při rozhovoru s prodejci ve stáncích (kteří také zažili předchozí ročníky),... nemluvě o tom, že v předchozích letech byli prodejci se svým zbožím pečlivě vybíráni tak, aby jste se mohli pokochat rukodělnými výrobky nebo si třeba pochutnat na regionálních potravinách, ale letos už jste mohli mezi stánky narazit i na ponožky..

Kouzlo levandulového festivalu se podle nás letos nekonalo...
Ale ta voňavá kráska, která dala festivalu jméno, ta na vině není, voněla seč mohla a byla krásná...




...hned na začátku nám paní nabízí francouzské makrónky...vybírám si... jak jinak...levandulovou a pistáciovou...

...nene...nemají s těmi francouzskými společného vůbec nic...ani barvu, ani těsto, ani náplň...škoda...

...tak tohle je aspoň stánek jaksepatří...



...opět krásné zboží, jako v loni neodolám a odnáším si velké srdce...


...taky krásné...

...naše první a poslední pivo...

...neodolám...
...tato konvička nakonec zvítězila...



...nechybí tradičně ani levandulový švihák...



...k pivu kynuté bramboráčky se zelím...

...všude spousta lidí..





...fajn voňavý a zdravý stánek:-)



...moc se mi líbil tento stánek ...kniha byla na první pohled taková nějaká jiná, ale krásně jiná, určená ke čtení před spaním...taky jsem jsem svému synovi, když byl malý hodně četla a těšila jsem se na tu večerní chvilku s příběhem...u této knížky jsem si úplně dovedla představit, jak autorka knihy sedí u stolu a píše jeden příběh za druhým ...

...a tyto miniatury jsou taky dílo od výše zmíněné autorky...úplně mě nadchly hned jak jsem je spatřila, je to naprosto kouzelné vytvořit takový maličký zvířecí svět se všemi detaily...krásné...

...jásala jsem nad tím tak, že se prodejce až smál...tahle myška plete šál, tady na fotce to není tak dobře všechno vidět, ale jehlice byly dokonalé a všimněte si toho světla nad hlavou - ze žaludu a je tam i žárovka..a stěny potažené mechem..no je to rozkošné...

...a tady zpívají...


...ovečky mají za úkol postarat se o plevel mezi levandulí, ale moc nestíhají, jak je vidět...

...velký hmyzí hotel...


...je tak krásná...
Za rok snad na viděnou, píšu snad, protože mého manžela tato akce letos vůbec nepotěšila...ale třeba na ní až tak moc nezanevře a taky možná bude festival příští rok o něco lepší.



Jinak další příspěvek bude opět z Provence♥, zatím jsem stačila probrat asi dvě stovky fotek, a další ještě čekají :-)

Pěkný začátek týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat