sobota 30. listopadu 2019

Návštěva z myší kolonie...
Poslední listopadový den byl slunečný, ale i chladný, přestože sluníčko znovu vyhrálo nad ranním mrazíkem...venku už se procházíme jen chvilku, ráno na procházku se psy a pak během dne jen na pár chvilek s celou smečkou psů i koček vyběhneme na zahradu...
A přitom kráčení zahradou a poletováním v listí jsme se potkali..s myší rodinkou :-))
...jen si tak kráčíme listím...a kousek od nás...
...byli trochu ustrašené, protože kolem nás pobíhali i naše kočičí holky...

...tak takhle si vyšli do velkého světa...z kožíšku vyčesali piliny, navlékly teplý svetřík a huňatou čepičku...zdají se být roztomilé..

...než jsem se stihla rozkoukat, našla je Malvína a začala se olizovat...myšky však chytře ztuhly a nehýbaly se...


...nabrali jsme v dřevníku trochu dřeva a pozvala jsem myšky dál, ať se mohou ohřát...

...a po chvilce jsem mezi dřevem uslyšela pronikavé pištění a našla jsem ještě jednu myšku...nebo spíše dvě :-) no co, vždyť se vejdeme...

...doma muselo být ještě dokončeno seznámení...

...Malvína s pozváním těchto hostů do domu vůbec nesouhlasila, však se taky patřičně tvářila, aby mi ukázala, jak by s nimi naložila ona, ale připomněla jsem ji, že není žádná hladová kočka, která by musela chytat myši a tak se zamyslela, uklidnila a byla v pohodě...
...dostaly i opatrný kočičí polibek na přivítanou, jojo, tak se u nás žije :-)) ...a vše dobře dopadlo... 
Myšky se vydaly do velkého světa, možná by prý přijaly i nový domov, hlavně měly namířeno tam, kde jsou na myšky hodní...
U nás se jim prý moc líbí a teď večer to vypadá, že už se zabydlely. Myslím, že po chovatelské stránce nebudou moc náročné, zatím jsou stále tam, kde jsem jim určila...jsem přesvědčena, že u nás budou spokojené.
Od té chvíle dávám při procházkách vždy větší pozor a více koukám do trávy...je totiž dost možné, že se tohle rozpískne do okolí ... prý jsou z myší kolonie, kde jsou všichni spíše takový myší nadprůměr...dozvěděla jsem se o nich, že jsou hodně sečtělé, obzvláště jim chutnají prý knihy vázané.

Pěkné dny... a při procházkách choďte pomaloučku, třeba si taky něčeho nebo někoho všimnete.

Žádné komentáře:

Okomentovat