úterý 12. května 2020

Ještě stále žijeme stylem Covid...

Tak už chodíme zase každý do svého fitka, samozřejmě s ústenkou (já se dvěma :-)) a s rukavicemi...s těmito opatřeními se dá cvičit úplně v pohodě, všichni se zatím při cvičení chovají tak jak mají a když jedu tramvají, mám čas pozorovat lidi a utvrzovat se v tom, že roušky lidem sluší...

Venku je zima... přestože ještě včera se dalo chodit venku pouze v nátělníku, dnes se projevil Pankrác a venku je nepříjemně chladno..
Ale během těch uplynulých slunečných dní jsem zachytila trochu té jarní krásy a pohody...

...překrásná vůně...

...všude na zahradě teď máme modro od pomněnek...










...Mía se uvelebí všude...

...sadím kytky a takto mi pomáhá...

...je krásně...



...zlatíčka chlupaté :-) 

...poprvé nám kvete žlutý rododendron...


...miluju je...


...budeme snídat na sluníčku?..

...moje drahá polovička upekla sobotní snídani...


...a včera vyrobil tohle krásné prkénko do kuchyně...z šesti druhů dřeva...krásné...

...na nátěr použil ostropestřec mariánský - samozřejmě z něj vylisovaný olej...musím ho prostě jen a jen chválit...

...hned jsme prkýnko pokřtili večerním grilováním...

...a hledej mě...


:-)...Krásné a voňavé jarní dny všem!!!!..

Miluju všechno to tak zvané DOMA...ty zdánlivě malé věci a chvilky, kterých je plný domov a jsou ve skutečnosti tak obrovské...♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat