úterý 13. prosince 2016

III.Advent
Je za námi....já jsem ho měla pracovní a to doslova a tak stále honím čas a nedaří se mi to ani v nejmenším...ale nevzdávám se a dělám co můžu... Seb samozřejmě asistuje a tak se vánoční přípravy nesou v zábavném duchu, dnes jsem ho u vánočních koled vzala do kola a dali jsme si waltz. No waltz... vzhledem k jeho stavu jsem ho táhla jak mrtvou lišku :-) ..naše zvířecí smečka to však nemohla přenést přes srdce, hlasitým štěkotem vyjadřovali svou nespokojenost a tak jsem ho odtáhla na konec pokoje a vzala do kola i je a to jednoho po druhém :-))
...dnes jsme ozdobili kuchyń...

...taky už svítíme, ale ještě to není dokonalé...
...rozsvítili jsme také dveře...
...a na zdar našeho úsílí a snahy jsme si nalili výborného vína...jen já...
Venku je zima a mráz a lidé kolem spěchají, aby stihli přípravy na ty zázračné dny...snad budou pro všechny krásné...
Denně vnímám a uvědomuju si, jak je krásné vracet se domů a moc to přeji i těm, kteří domů nemohou...snažím se nepustit si do srdce věci pracovní, ale nějak se mi to nedaří a sem tam se objevují lidé, kteří mi k srdci přirůstají..
Přejme sobě i jim denně jen to zdraví, protože všechno ostatní si pak člověk už obstará sám...a možná..trochu sněhu?..ať je ten pohled z okna nemocnice pro ně veselejší a zářivější...
... Malvínka už čeká na večeři...
 NA ZDRAVÍ nás všech...a užívejte každičké hodiny během dne...


2 komentáře:

  1. Zeno moje milovana, uz se tesim az si dame spolu vino...... mas to tady krasne

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé!!díky!to jsi mě překvapil!taky se na tebe těším a to každý den...už chystám skleničky...pa

    OdpovědětVymazat