úterý 27. prosince 2016

O Vánocích...
Pár momentek z uplynulých dní...
Musím se přiznat, že jsme sváteční dny opravdu prolenošili, včetně zvířecí smečky. Koukali jsme na pohádky a filmy pro pamětníky a bylo nám dobře.
Na Štěpána bylo po poledni krásné jarní počasí, svítilo sluníčko a tak jsem popadla rýč, motyku a šla jsem upravit záhony, které jsem nestihla porýt na podzim.Zasadila jsem česnek a ještě snad stihnu i narcisy. Hlína byla krásně voňavá a mokrá...Náhodně jsem šťouchla při rytí do rybízových větví a ty vám tak zavoněly, že už se ve mně ozvalo malé těšeníčko na jaro..ale to je ještě daleko...raději si tuhle představu nebudu moc pouštět do hlavy...možná až tak za měsíc...abych to vydržela..

...chystáme světýlka i svíčky...




...zkouška světýlek...

 
...Orinka pojala všechny perníčky za své a ke stromku se už nesmí přiblížit ani noha...

 


...holky nacvičovaly synchronizované ležení...
...a obracely se ve stejných okamžicích tak, aby to vypadalo dobře...jsou to šikulky, nacvičovaly to celý den...



...jak si kdo večer ustlal, tak si lehl...


...Seb svolává své soby :-)
...už jsou všichni sobi tady?!...
...já dostanu ten největší dárek...
...půjčíš mi na chvíli tu kouzelnou sponečku?...
...vyfoťte mě než usnu...

...perníčky, na které ani jedno zvířátko nedosáhlo...

...no a jsou pryč, co?..teď ještě příjde Nový rok... a snad budeme mít to štěstí jít dál...

Všem děkujeme za dárečky, všechny jsou krásné a nám moc milé, protože jsou od těch nejmilejších lidí kolem nás.
Šťastně vkročte do dalšího roku...a přejme si, ať jsme hlavně všichni zdraví..♥

2 komentáře: