čtvrtek 23. listopadu 2017

Na kávičce...

Nedávná návštěvy kavárny mě tak nadchla, že jsem si musela udělat pár foteček.

...Levandulová kavárna...

...kromě různých druhů kávy tady mají i velkou nabídku nápojů alko i nealkoholických...





...já jsem zvolila tentokrát místo kávy svařák z bílého vína s levandulovým sirupem a skořicí...a byla to dobrota :-)
Moc pěkná kavárna v Místku, škoda jen, že je od nás tak daleko...ale při další návštěvě tohoto města sem  určitě zase zavítám..Mají tady moc pěkné náměstí a krásné obchůdky...

Po návštěvě kavárničky následovala také návštěva Frýdku a i tam mají náměstíčko moc pěkné...
Zavírací hodiny byly však neúprosné a tak jsme ve Frýdku stihly navštívit alespoň krámek Davídkovo koření s nepopsatelnou vůní, Pokoj Barus Trivia s nabídkou bylinkových esencí, šitých výrobků, papírových dárků a množstvím dalších hezkých věciček.

Nakoukly jsme i do Hobby krámku, kde najdete vše pro svoje domácí tvoření a je tady ještě spousta tématických obchůdku jako Manufactura, obchůdek Provence, Lahůdky ze statku a další a další...no krása, těším se, že příště stihneme projít více.

To jsme se zase navnadila...jdu si udělat alespoň ten svařáček...takže připomínám : víno, skořice, hřebíček, kdo chce trochu cukru a pak koření dle chuti - badyán, muškátový květ - u mně rozhodně vyhrává LEVANDULE :-)
Ať vám chutná :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat