úterý 23. ledna 2018

3x Provence...
Mám teď hodně čtecí období, miluju obrázky, povídání a dokumenty o krajích Francie a tak jsem si začátkem ledna koupila další z krásných knih Rok v Provenci, jehož autorem je Peter Mayle...
K tomu mám znovu na zhlédnutí nachystaný film podle jeho další knihy Dobrý ročník ... a pár dní na to se dočtu na netu, že  Peter Mayle  - spisovatel z Provence zemřel :-(  Taková škoda...

...písmenka v knize si šetřím, abych mohla tu krásu číst co nejdéle...a při čtení jsem přesně v místech, o kterých se tam píše a prožívám vše popisované...dokonce cítím pole levandulí a procházím francouzskými vinicemi, o francouzské kuchyni ani nemluvě...prostě jsem na dovolené snů :-)
Takže pádím koupit další díly téhle voňavé trilogie a to Navždy Provence a Znovu Provence, abych mohla co nejdéle prožívat všechny krásy tohoto kraje a už teď vím, že budu litovat, až dočtu poslední stránky. (Ještě mám však rozečtený další knižní dáreček - Hygge - Prostě šťastný způsob života, ale o tom zase příště :-))

Mimochodem, tyhle poklady se nedají číst nebo v případě filmu vidět jinak, než se sklenkou výborného vína :-)

Připíjím na Provence♥



2 komentáře: