středa 17. ledna 2018

Panský dům...
...dostala jsem novou knihu a každý večer se těším, až ji vezmu do ruky.
Tohle zimní období je pro čtení jako stvořené a tak si to užívám, protože až se začne přibližovat JARO budu mít spoustu jiných věci do činění :-)

...zaujala mě na první pohled hezká obálka knihy a uvnitř je přesně to, co jsem od ní čekala...prostě mě baví...
Nejsem typ, který čte romány pro ženy, ale jak říkám, v knihkupectví mě upoutala na první pohled hezká obálka knihy. Příběh je místy až pohádkový, ale to mi vyhovuje, čtu proto, abych si odpočinula a když beru Panský dům do ruky těším se na pokračování.

...u čtení trochu mlsám :-) 

...krb hřeje a holky se tulí v koši na dřevo...

...a vychutnávají si se mnou ten krásný zimní klid...
Věřím, že i vy si užíváte klidné zimní večery, ať už s knihou nebo bez ní. 
Mějte se pěkně♥


***
„Nemám slov, abych vyjádřil, co cítím při čtení knih. Trávím spoustu času čtením, protože to velmi miluji. Dokážu se v té knížce úplně ztratit a zapomenout, kde jsem...“ 

Michael Jackson
***

Žádné komentáře:

Okomentovat