čtvrtek 1. března 2018

Ráj na zemi...

Ještě jsem se nestihla podělit o víkendovou návštěvu Ráje na zemi...obchůdek s malou útulnou kavárničkou, kde si pochutnáte na domácích zákuscích a hlavně se pokocháte krásnými starými věcmi...
V Ráji na zemi to bylo kouzelné...strávila jsem tam prohlížením věciček spoustu času a tohle kochání mi ještě více umocnilo krásno na duši ze sobotní procházky.
Ááách...tolik nádhery najednou...♥







Jasné je, že jsem neodolala a něco si z tohoto kouzelného obchůdku musela odnést :-))

...už od loňského roku jsem pokukovala po francouzském koši...


...a pak jsem tam objevila tohohle medvídka...je líbezný...

...jednotlivci z naší smečky se s ním však museli pomalu seznámit, než ho přijali ... :-))




...a taky už konečně vím, odkud mám tenhle sladký dáreček...děkuji Janičko ♥...
Ať máme všichni Ráj na zemi ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat