čtvrtek 17. května 2018

Kéž by...
Dnešek byl čtvrtým pracovní dnem po 14ti denní dovolené a řeknu vám...Jsem K.O.
...a tak mi nezbývá nic jiného, než se probrat fotkama uplynulého týdne, které jsem ještě neroztřídila...o povedené se podělím a doufám, že mě to zvedne a nakopne zase trochu pozitivně...
...sadila jsem...


...a pozorovala, jak to krásně kvete...










...mňam...už rostou...


...holky si lebedily...umí si vychutnat pohodlí...
Z pohledu kočky patří všechno kočkám...
(anglické přísloví)

***
Kočky jsou odbornice na pohodlí.
(James Herriot)
***
Tahle přísloví u nás tedy skutečně platí :-))

...takový teď máme pohled z okna...holubí rodinka vrká a vrká...tady to není tak moc vidět, ale tihle holubi jsou větší než naše malá Chillinka...

...náš zlatohlávek...pořád se drží u domu...na zlatohlávky jsme se těšily jako děti každý rok, když jsme jezdily s rodiči do Lednice...je to jeden z nejkrásnějších brouků a jak hmyz nemusím, tak zlatohlávky mám ráda...


...oprava trakaře...Mía se dala do opravy...

,,to není možné...musí se přece rozjet"

,,ještě tady to přitáhnu"

,,ááá už se vezeméééé!!"  :-)


...stihli jsme znovu i na chalupu...



...a bylo nám krásně...





...opět bylo krásně...a voňavo...

...prostě dokonalý svět...

...Džekinek tady vypadá jako mladík...

...mám ráda pumpy...není je moc vidět...ale když na nějakou narazím, vyfotím si ji...

...tahle chaloupka se mi vždycky líbila, ale nikdy jsme tady nikoho nepotkali...i dnes tady visí na plotku jen pár hadýrek a nikde nikdo...



...naši miláčkové jsou nadšeni...procházky je baví...






...ty krásné louky...


...už se blížíme...

...cestičkou k domovu...


...áááách ty luční kytičky...


...za chvíli jsme doma..




...po procházce osvěžit tlapky...



...usušit se v trávě...



...to je taková krása...

...večerní piknik pod širým nebem...



...takhle unaveně vypadali večer...
Krásně tam bylo ... už se těším na další víkend...voní tam louky, roste tam spousta bylinek a je tam nádherné ticho...Jeseníky jsou krásné a Černá Voda to je prostě jeden z dokonalých kousků světa♥

...a tady už jsme zpět doma...sotva vytáhnu lehátko na opalování..je obsazeno...

...přivezla jsem kytičku lučních květin...


...přivezli nám dřevo... byl to relax...

...jarní sněžení...

...z Fleru už nám dorazil nový zvonek...bude radost na něj zvonit :-) 

...taky jsme se snažili vytvořit nový záhon...jako každý rok...doufám, že letos už to výjde a že se milé hortenzie♥ konečně uchytí a porostou...jsou na každém záhonku 3, tak není možné aby se to už konečně nepovedlo :-)


...kopretiny už se chystají rozkvést...

...dlouhé čekání na myšku....

...návštěva u přátel a společné grilování...
Počasí bylo každý den perfektní a bylo zrovna takové jaké jsme ten den chtěli mít...všechno bylo perfektní, prostě dokonalost sama...KÉŽ BY NÁM TAKHLE BYLO VĚČNĚ♥♥♥.

♥♥♥




Žádné komentáře:

Okomentovat