neděle 6. května 2018

Na výletě...
Mám jarní dovču, je to skvělé, užívám si každý den, užívám si počasí, vynahrazuji naší zvířecí smečce mazlení a i oni si to užívají...
Počasí je super a ani se mi od domečku nikam daleko nechce...
Prostě je mi fajn...(až se to bojím říct nahlas...snad se to nepokazí, když to jen napíšu :-))

Ale nakonec nás přemluvili naši chlupatí miláčkové k výletu a bylo to moc pěkné.
Tohle místo jsme plánovali navštívit už nějaký ten rok a vždy z toho nějak sešlo... už ani nevím kdo nám Pulčiny k procházce doporučil.

Jen jsme nestihli projít všechny cesty, okruhy a skály a tak plánujeme brzy další pokračování.
Vzhůru na Pulčiny...






...bylo krásně...


...na skály se vydáme až příště, bez našich miláčků...




...tudy šel Petr Máchal do pekla?...





Hezky je tu...už plánujeme další okruh a to strmě vzhůru labyrintem skal :-)
Mějte se hezky.♥

...po návratu domů...víno na stole...Malvína pod stolem...

...a pak je nechte chvíli samotné doma...:-))

2 komentáře:

  1. Doufám, že si maximálně relaxovala a odpočívala :) Výlet vypadá krásně a Malvína je dokonalá .. :D .. to mě pobavilo.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Kačenko, děkuji za komentář..ano odpočívala jsem a všechno bylo fajn...Na Pulčiny si někdy zajděte-doporučuji.♥

    OdpovědětVymazat