úterý 21. srpna 2018

Hlásím se zpět :-)
Pár týdnů mi trvalo, než jsem se dobrala k tomuto příspěvku.
Ukrutné vedro sužovalo můj organismus tak, že jsem nebyla schopna dělat cokoliv. :-)
Roztřídila jsem nějaké fotky z těchto horkých měsíců, ale měla jsem pocit, že mě hřeje i klávesnice a myš a že počítač vydává podezřele velké teplo.
Ale už se to zlepšuje...  :-)
Tak vkládám pár foteček, jen pro představu, jak jsme se měli a máme v tom velkém horku:

...Ve volné chvíli jsme si zajeli na kávu do Levandulové kavárny v Zábřehu na Moravě...


...pozdravili jsme Skřítka v Jeseníkách...:-)

...toť on...

..má čtyři nosy a kdo mu sáhne na nos bude mít velké štěstí...
Trasa od Skřítka po zelené značce a od Jelení studánky po červené značce je prý jedna z nejkrásnějších cest v Jeseníkách ....už si masíruju lýtka..



...doma zatím zrají švestky, velké asi 6 cm, ale všechny do jedné neuvěřitelně chrobalivé... 

...tyhle švestky jsou darované, tak jsem z nich rychle upekla tyhle listové placky se švestkama...10ti minutová záležitost - to je tak akorát recept pro mně :-))

...ale něco málo jsme přece jen sklidili...

A teď pár fotek z Jižní Moravy:

...Vranov...krása...


...vedro je ale příšerné...


:-))


...ochutnávka...



...večer v penzionu U hroznu...Velké Bílovice...

...v Mikulově...





...krása, ale vedro, vedro a zase vedro...




...krásný obchůdek...




...co říct?...VEDRO...
















...a zpátky k autu a hurá na oběd...

...áááách...

...óóóch...
Moc pěkná minidovolená, ale byla by mnohem hezčí, kdyby bylo tak o 8°C méně.
Fotek je ještě spousta,takže tenhle krátký příspěvek bude mít pokračování a proto vás zvu zítra na výstavu kočárků (mně se líbila moc).
Pěknou středu přeji ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat