pondělí 27. května 2019

Když Máj vláhy nedá, není ani bláto...

Máme za sebou deštivé dny - mně se zdálo, že už napršelo tak akorát a že by klidně mohlo přestat, bláta už bylo taky dost, zahradu máme promočenou a o víkendu už jsme museli začít sbírat slimáky..když je večer úplné ticho, slyším je jak žerou a možná se i smějou...

...během deštivých dnů se dřímalo v pelíšcích...

...poslední květ šeříku, polámaný deštěm...

...začínají dny slunečné...
...stromky si po dešti libují...a jedlička roste doslova jako z vody...
...jaro - to je láska na každém kroku...
...vše vysadit ven...raduju se, ale slyším radovat se i slimáky...
...letos poprvé nám takhle vyrostl vlčí bob...předešlé roky se vždycky ztratil...
...Mía - moudrá sova - neustále přemýšlí...koukám, jak má pěkně osrstěné ušička...

:-)) Malvína to je poděs, vleze opravdu do všeho, co si zrovna někde odložíte...kdybych jí dala krabičku od sirek snažila by se v ní usadit...a věřím, že by se jí to podařilo...momentálně si připadá jako lev v kleci...

...včelky se nemohly sluníčka dočkat...
  


...věčná romantička...
...odpolední siesta...


...na procházce...
...snažíme se zútulnit další kousek zahrady...
...Malvína zatím přemýšlí, jak na to...jestli na to zútulňování budou stačit čtyři tlapky...

...Orianka by i věděla jak na to, stačil by malý balónek, trochu ho zahrabat tuhle a trochu támhle...

...mám zoufale mááálo květináčů... a tak se letos na hrnčířských trzích zaměřím právě na toto zboží...

...miluju to...



...ááách,  jsou tak krásné...

...nemohla jsem odolat a opět jsem si koupila levandulku...je nádherná...♥♥♥...myslím, že to už bude nějaká diagnóza..a kdybych si koupila jednu nebo dvě...ale já jsem si jich koupila deset...

...tohle jemné kvítečko se mi moc líbilo, ale neznám jméno...tak pátráme...



...a zde jsme na tom podobně - jak se tahle travička jmenuje?...

...okrasná tráva s modrými květy...

...Džekinek se schovává před bzučícím hmyzem...doslova ho nesnáší...

...můj nový úlovek - panašovaná levandulka - jsem zvědavá, jak nám to spolu půjde ♥♥♥

...je krásná a voňavá...♥♥♥


...ranní čaj s čerstvým bezem...už je ten pravý čas...


...je to ale velká nádhera to JARO...
A jak voní ze všech stran, jak jsou ta rána krásná se zpěvem ptáků a svěžím vzduchem a každodenní večery s hlasitými žabími koncerty, jak zelená barva všude kolem dokáže být krásně zelená a včera jsem viděla pole plné jetele - to je prostě nádhera...


Krásný poslední květnový týden přeji a nezapomeňte tu květnovou krásu vnímat hned, jakmile vyjdete ze dveří ven....ať už prší nebo svítí sluníčko...

Žádné komentáře:

Okomentovat