pondělí 10. června 2019

Léto?
Tento způsob léta, zdá se mi poněkud ...ani ne tak nešťastným jako převelice horkým...
Nahlédla jsem do archívu počasí a tohle vedro se nedá omluvit slovy ,,vždyť je léto a proto je horko"...nene...když jsme byli děti, když jsme byli větší děti a když jsme měli malé děti, teploměr ukazoval v tomto období úplně jiné hodnoty než v posledních letech...a tak dnes opravdu platí - na jaře léto, v létě peklo...no budiž, snad to ta příroda zvládne a my ještě nějakou chvíli přežijeme...


...velikost levandule konec května...
...v první polovině  června...je krásná, voňavá a bílé a ,,karamelové" oblázky jsou moc příjemné...


...některá zvířátka dost zlobí...
...a nakonec se tváří jako ta nejnejhodnější stvoření...

...co do něj zasadit?...

...bez se mění rychlostí blesku...

...sušíme pro případ chřipky, rýmy, ale třeba i jen tak na chuť...

...už se těším na houby...loňské zásoby sušených houbiček se tenčí...



..blbinky po celý den...to naše zvířátka baví...


...z nábytku jsem nadšena, ale nic pro náročné a prostorově výraznější milovníky zahradního nábytku...je to spíše takový holčičí nábyteček...ale jak říkám - já jsem moc spokojena, líbí se mi a hlavně jsem jej objednávala do svého zahradního koutku...


...tak nakonec květináč osídlil ,,nevěstin závoj"...

...Mía by chtěla lovit holuby, ale jejich velikost ji překvapila a tak váhá.....nééé, nenechala bych ji ulovit ani motýla...pořád je hlídám...

...můj nový koutek zahrady...čekám pánskou návštěvu - svého muže, prý se příjde podívat, ale pro něj spíše ta lavička :-))

...je tady krásně večer...

...je tady nádherně ráno...malí lumpi krouží pod stolem jako žraloci...co kdyby při snídani něco upadlo...



...noční hlídka ve dvou...večery jsou ale taky fajn...sedíme u vína, vkládám fotky, chechtáme se nad nimi, měsíc se nám snaží trochu posvítit a žáby z blízkého rybníka to všechno ozvučí svým koncertem...hlavou mi letí: kéž by ty ,,obyčejné" chvilky byly věčností...jen neztratit jeden druhého....

...zasadili jsme nový stromeček, neboť starý smrk byl již nemocen...

...nevýhodou tohoto stromečku je prý pomalý růst...tuto nevýhodu vítáme a jsme zvědavi...jinak vlastním jménem Picea omorica - Pančičův srbský smrk...

Nejkrásnější jsou v tomto období ta rána...je krásně voňavo a příjemně chladno...každé ráno, když zavírám branku a jdu do práce bych si nejraději sedla na lavičku a jen tak seděla, popíjela kávu a poslouchala ty ranní zvuky...musím si vzít aspoň den dovolené...musím...abych si tuhle ranní  červnovou chvilku ještě vychutnala...musím si vzít dovolenou, protože v práci už je přesmutno...

Samozřejmě se blíží i ,,normální dovolená", ale ta mi spíše přináší cestovní horečku a také obavy..i když  uvnitř, někde úplně vzadu se asi dost (myslím že hodně) těším...:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat