středa 19. června 2019

Horké dny...
Máme za sebou horké a pekelné dny a čekáme na každou kapku deště jako na smilování...

...i těm zvířatům je vedro...

...holky, pokud zrovna nespí, mají novou zábavu...loví v misce s vodou led...






...pak zase chvíli odpočívají...lehátko ovládají dokonale...složí si k zemi část, která má stínit nad hlavou a je to jejich...


...prší... není to moc vidět, ale je to fajn...



...vzala jsem si den dovolené a doma je prostě tak moc dobře, že i kdyby padaly trakaře je to jedno, protože jsem doma...


...letos konečně kvetou hortenzie i u nás...


 Máme těsně před týdenní dovolenou...zvířecí smečka jistě něco tuší, protože kdykoliv se na někoho z nich rychle podívám, zjistím, že mně stále sleduje...5 párů očí neustále monitoruje každičký můj pohyb...bude to těžké...
Trénuju tak, že si zkouším představovat odjezd, ale hned mi začnou vlhnout oči a tak je trénink vzápětí ukončen... :-)


...sleduju je taky...pořád si něco šuškají...


Jsou to miláčci♥♥♥


Žádné komentáře:

Okomentovat