pondělí 9. září 2019

Hrnčířské trhy v Berouně...

...úchvatné, krásné a nádherné ♥ !

Koho alespoň trošku keramika baví, ten si přišel na své. Potkali jsme tolik krásných věcí, že člověk prostě nevěděl, co si pořídit dříve a opět jsem si potvrdila, že kdo zaváhá.........

...po dlouhé cestě plné kolon jsme na místě...

...jdeme na večeři a prohlídneme si přitom přípravy na náměstí...





...naše kroky vedou do místní Kozlovny...

...vracíme se náměstím a už se kocháme vystaveným dílem...




...je sobota ráno, zamračeno, ale zatím neprší...tak pojďme do víru keramiky...


... je těsně po osmé hodině, u některých stánků je spousta věcí už prodaných...jako každý rok...i když letos jsme si dali budíka na brzké vstávání, abychom ulovili to, co potřebujeme...

...moc hezké, roztomilé, kdybych pekla dorty nakoupila bych tady...

...ach...

...tady jsem nebyla dostatečně rychle...ale po domluvě bude vypálena...těším se na ni...moc hezké...




...z této dílny jsme si pořídili talíře...ještě čekáme na pár kousků, snad budeme mít doma brzy všechny talíře stejné...



...moc hezky pověšené prádlo...



...krásná a jako živá...


...nádhera...a je opravdu veliký...

...náš letošní favorit...překrásné...


...v poli kámen...bezkonkurenční a jedinečné nápady...


...samé dobroty...


...dokonalé makové nadělení :-)

...tohle mohou vyrábět jen velmi trpěliví a klidní lidé...úplné miniaturky...

...samozřejmě neodolám...

...a potkáváme také královnu elfů...


...tohle byla moje favoritka...dozvěděla jsem se, že by měla představovat vzduch, čistotu...moc hezky udělané...do posledního detailu... 

...rybičky už voní...


...musela jsem si pořídit košíček na malé drobnůstky...

...ano, ten květináč nahoře je krásný...a je můj...




...tohle pítko pro ptáčky jsem si málem nestihla ani vyfotit...najednou bylo dole a.... prodáno...

...hezké...

...každý rok v této uličce najdete klid...


...a jsme zpátky na náměstí...dokonalé keramické gumáky...klidně bych si je obula...

...opravdu je tady spousta lidí...











...je fajn, když si akci užívají oba...no ne?  :-))

...dokonalá slepice...

...nechybí ani skvělé jídlo...

...jsem nadšena nabídkou Barevného bufetu...výborné, chutné, skvělé vegetariánské, veganské nebo vitariánské pokrmy...každoročně navštívím a jsem nadšena...vynikající

...v den odjezdu nakupuji ještě domů tyto dobroty...chuť je nepopsatelná...




...jsme doma a konečně si mohu do detailu prohlížet své letošní úlovky...



...krásný pocit, když je máte v ruce...



...klíč mám jen já a...


...Mía obdivuje dokonalost...

...ještě jednou...nepopsatelně nádherné...
Byly to dva dny krásy, která střídala nádheru... a atmosféra, ta se nedá vůbec popsat...musí se zažít...opět budu z těchto zážitků žít a vstřebávat energii ještě pár dnů...bylo tady moc dobře...hlavně na duši umí tyto věci a šikovní, milí lidé udělat KRÁSNO...

Díky, že to umíte a děláte♥...

Žádné komentáře:

Okomentovat