úterý 17. září 2019

Ještě jednou vůně hlíny...

Ještě pořád nemám té keramiky dost. Po berounských trzích jsem se moc těšila na hrnčířské trhy v Kunštátě...a stály za to...
Budík jsem měla už na 5:20 a byla jsem rozhodnuta vyjet co nejdříve a ulovit, co jsem si naplánovala a co jsem v Berouně nestihla :-))

Na místě jsme byli těsně po oficiálním otevření trhů a přesto už jsme museli parkovat kus od náměstí a na samotném náměstí už se to pěkně hemžilo :-))
Ale bylo to krásné ranní hemžení, se sluníčkem, které teprve pomaloučku začínalo hřát a s pocitem, že všude kolem je spousta krásných věcí, které voní hlínou.




...stejně jako v Berouně nechybí sovičky ani tady :-)






a stejně jako loňský rok, jsme ochotni i letos vystát dlouhou frontu na placky z pece...

...vyhrává oblíbená a osvědčená kombinace se zelím, s cibulí a se škvarkama...a letos zkoušíme i placku s povidly, s drobenkou, skořicí a s jogurtem a my jsme navíc vyzkoušeli povidla potřené česnekem...možná se budete smát, ale chuť byla perfektní ...jen o tom píšu a hned bych si dala...





...spousta, spousta lidiček...ale na těchhle akcích to prostě člověku vůbec nevadí...nálada je tady po ránu fakt moc fajn...







...stejně jako v loňském roce nechybí umělecká keramika Martina Dudka...

...krásné...

...vzpomínám na loňskou sochu krysaře ( vloni tady)...a letos prostě neodolám...

...a chci z této dílny...ano, tohoto anděla...už v okamžiku, kdy ho beru do ruky, mám zvláštní pocit, ale chci se mu věnovat až doma, v klidu...

...příště...




...a pak že nerostou...



...nevzala jsem si vizitku a tak pátrám po této dílně a musím proto oslovit někoho z komise pro hrnčířské trhy v Kunštátě...snad mi odpoví a zjistím, kdo je ten šikula...



...všechno je tady moc hezké, u každého stánku se zastavím a říkám si, jak jsou lidé šikovní...

...jak by bylo na světě krásně, kdybychom se mohli obklopovat jen krásnými a příjemnými věcmi...





..odjíždíme z Kunštátu, ale chci jet kolem polí...

...a jako vloni chci zastavit a žasnout nad barvou hlíny místních polí...


...nabrat si zase do dlaní, přičichnout ...a vzdychnout...
***
 Musí to být ideální den, když můžete mít v ruce hlínu, která doslova tančí pod rukama a na konci toho tance vznikne něco krásného, co se všem líbí...
...chtěla bych mít 365 ideálních dní...

Žádné komentáře:

Okomentovat