pátek 29. ledna 2016

Krásné ráno...
Musela jsem si vzít v tomto měsíci dovolenou. A představa, že budu sedět doma a koukat z okna, jak je venku škaredě, mě tedy moc netěšila. Ale teď vůbec nelituju...jsem ráda, že jsem doma, venku je na leden neobvyklé počasí, ale mi vyhovuje...je krásně a DOMA je tak dobře...
A tak si sedím v tlustém svetru s hrnečkem čaje na zahradě a těším se ze sluníčka a připomínám si všechno, co už dávno vím...
...ranní čaj..


...a nabíjení tygřího oka...

...energii budu potřebovat, tak sviť sluníčko sviť...
 

 Je mi dobře, když jen tak koukám na maličkosti kolem mně, o nohy se mi otírá kocour, na klíně sedí kočka a psi běhají po trávě a čmuchají, kde se dá. Poslouchám Símu M., do dlaní mě hřeje čaj, moje zlaté dítě je taky doma a tak hned jakmile dopiju tu dobrotu, udělám  pár maličkostí a budu čekat až se DOMŮ z práce vrátí ten nejlepší muž na světě.
Mám obrovské štěstí, že mám na koho čekat a můj muž má obrovské štěstí, že na něho DOMA někdo čeká...A co teprve zamyšlení nad tím, jak velké máme štěstí, že máme naše DOMA...
Ale jak říkám - to už všechno dávno víme, jen je třeba si to občas připomenout a nedělat si starosti s věcmi nedůležitými...

Hezký den všem  :)

Žádné komentáře:

Okomentovat