neděle 24. ledna 2016

Znovu a znovu...

Můj manžel je jedním z těch ,,nadšenců", kteří při každé vhodné příležitosti podniknou výstup na Lysou horu. Pořád dokola dovede chodit nahoru a dolů a klidně další den, pobízen nějakým záhadným nutkáním, opět leze nahoru a zase dolů. Ať je den a nebo noc...Znovu a znovu...
Pro mě trochu nepochopitelné, ale budiž...jak praví latinské přísloví ,, Proti gustu žádný dišputát" neboli: ,, O chuti, není rozmlouvání."
Tak vkládám alespoň pár zimních obrázků z posledního výstupu, které můj muž poslal. Tentokrát se překonal, protože většinou pošle pouhé 3 zprávy z cesty a to pokaždé stejného znění: 1) jsem nahoře, 2) jsem dole a 3) jedu domů :))



...asi tam bude zima, co?...

...na vrcholu a teď zase hezky dolů...
Musí tam být krásně, ale jsem ráda, že jsem v teplíčku a momentálně se mi nechce vystrčit ani nos :)

Žádné komentáře:

Okomentovat