středa 14. září 2016

Barevná zahrada...
Ještě je pořád krásná...Konec léta a začátek podzimu je velice pěkné období. Příroda se mi nezdá tak vysušená jako v létě, rána jsou překrásná, čerstvá a u nás voní každé ráno po jablíčkách s naší jabloně...
Odpoledne, i když je letos dost horké září, je teploučko, ale s blížícím se večerem přichází příjemný chládek...Mám tohle období ráda a letos se moc vyvedlo...
Navíc s odkvétajícími letničkami jsem nucena dát zahradě nový kabátek a to mě baví...A tak na zahradě  a na záhonech ,,vyšívám" květiny podzimní, všech krásných barev...
Září je vlastně takové druhé, čerstvější léto...

...někteří ještě po ránu vyspávají...


...jiní už chytají bronz...


...naše cuketka...

...první letošní sklizeň...jsou krásné a mám z nich radost...


...holkám se taky líbí...



...bléééé..už se nechci fotit...říkala jsi jednu fotku a dost a už je to po osmé...


...v domečku s nápisem spokojený pes sedí docela spokojená kočka...blázinec:-))

...překrásné gazánie...


...ha..viděla mně...
...kočičí holky pořád sledují co kde lítá...
...krásně voní...
...to je výraz :-))
...ještě pořád jsou hezké...



...domečky z Hliněnky...budou hezké i v zimním truhlíku...
...malé okrasné dýně...mám je letos poprvé...jsou milé a malé...menší než tenisový balónek...

...fuchsie mi taky ještě dělají radost, přestože v noci je už poměrně chladno...
...začíná čas vřesů...

...moje nové, překrásné úlovky z Klikova...
...nádhera do detailu...kochám se jimi každý den a jsem z nich úplně unešena♥♥...


...rána jsou krásně čerstvá a voňavá...
Užívejme si krásné slunečné počasí dokud je..a dokud jsme...

...a nezapomeňte občas relaxovat a myslet jen na krásné věci...
 Hezký a klidný zbytek týdne...

Žádné komentáře:

Okomentovat