pondělí 30. října 2017

První sníh...
Dneska spadl.Vzápětí vysvitlo i sluníčko, ale přeci jen...na mně sněží dost brzy.
Vždyť jsme teprve minulý týden začali svítit ...

...sněží...


...a je po sněhu...



...tohle nezapalujeme :-)) ale moc ráda ji večer zapínám, stulím se do sedačky, dívám se kolem sebe na všechny ty svíčky a libuju si :-)




Tak to je jen pár světýlek z domu...svítí jich mnohem více a než je všechny oběhnu a rozsvítím, dobrou chvíli mi to trvá...ale mám to moc ráda...
Mám pocit, že plamínky svíček zklidňují... aromalampička s oblíbenou vůní - u mně jednoznačně levandulová - dodá zmíněnému uklidnění příjemnou vůni a doma je ještě útulněji.

Zapalte svíčky, třeba si nalijte trochu dobrého vína a buď si jen tak libujte v přítomnosti nebo si (jak praví jeden z citátů níže) trošku ukliďte ve vzpomínkách...nebo si třeba jen čtěte...
...a nezapomeňte zapalovat svíčky pravou rukou, prý to přináší štěstí...


***

„Ve vzpomínkách si udělejte občas úklid. Vymeťte zbytečné, spalte chmurné, oprašte příjemné a vyleštěte radostné zážitky své minulosti.“

Anatole France

***
„Dokud má člověk domov a tátu s mámou, zůstává pořád trochu dítětem, neopouští ho vědomí hlubiny bezpečí, kterou u nich najde.“

Jiřina Trojanová

***


2 komentáře:

  1. Světýlka, lampičky, lucerničky, teplo :) všechno k podzimu a zimě patří a je to jako balzám na duši. Krásně vám to všechno svítí !! Uvidíme, jak to bude s tím sněhem letos na Vánoce .. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak Kačenko...světla svíček na každém rohu...však to znáš a jistě taky svítíte...a sníh na Štědrý den je již objednaný :-))

    OdpovědětVymazat