sobota 21. října 2017

Ráno...
Je pátek, mám volno a tak brzičko ráno brouzdám mokrou trávou a užívám si vše, co nemůžu vidět ani slyšet ve všední dny...
Takže...ještě je docela tma a je mlhavo, vzduch je příjemně studený a voní podzimem... je slyšet padání listí a klouzání rosy po listech, které se ještě snaží udržet na stromech, zpívají ptáci...
Krása...užívám si všední ráno, které je pro mě vlastně úplně nevšední.
Přírodě to sluší, když ji halí mlha....jistě se teď krááásně povaluje po nedalekých polích...

...pavučinkami máme opletené úplně všechno...

...jsou to pracanti ti pavoučci...




...dobré ráno ježoure :-)



...a tady už nám nějaký zobáček posnídal...
Ještě nasbírat trochu bylinek na ranní čaj a jde se domů, do tepla.


Hezké ráno máme...snad bude hezký celičký den.


***
„Já narozeniny neslavím. Ten den se pro mě nijak neliší od ostatních. Každý den je den narození. Vstáváte ráno a všechno je svěží. Důležité však je, že ten nový den vám musí přinést radost.“
Dalajláma

***

„Jsou čtyři ráno, vstal jsem čtyřikrát, abych se podíval na měsíc.“ 
Vladimír Holan

***
„Štěstí je i to, když můžeš ráno připravovat dva šálky kávy.“
Vlastimil Macík

***

Žádné komentáře:

Okomentovat