čtvrtek 5. října 2017

Tak je tady...a se vším, co k němu patří...
PODZIM, kam se podívám.

...panečku, tak prý je tady...tady se mnou?...ale kde?...snad na něm nesedím...prý je studený, mokrý, barevný, větrný, voňavý a přesto krásný...kdo to je?...tak to mně zajímá...jdu ho hledat...čauky, mňauky♥
...ale pozor..hlavně nenápadně...










...vilín už se krásně zbarvuje...

...i přes nepřízeň počasí některé koutky zahrady pořád kvetou...


...to je nádhera...

...lavička se nám pomalu začíná ztrácet...

...to je barvička,co?...


...můj oblíbený druh vřesu..doufám, že to velké mokro, které napršelo vydrží a přežije...

...plicník se pěkně olistil...zkusila jsem poprvé plicníkový čaj na můj moribundus a chutnal mi moc...příští rok musím nasušit více...

...sluneční krásky...

...i fuchsiím se nějak podezřele daří...


  

...hořcový stromeček je samý květ...nakonec se té naší zahradě takové počasí snad i líbí...

...koulelo se koulelo červené jablíčko...
...tak ještě pořád hledám...tady na stromě taky není...a přitom pořád slyším, že je tady všude kolem nás....tak nevím...mějte se a pátrejte taky♥

Ať máme ten podzim co nejméně mokrý, studený a větrný ....a co nejvíce voňavý, barevný a krásný.♥

Žádné komentáře:

Okomentovat