neděle 1. dubna 2018

Hygge...
Dostala jsem na Vánoce zajímavou knihu o šťastném způsobu života.
Do té chvíle jsem netušila, že existuje Institut pro výzkum štěstí v Kodani...rozhodně musí být velice zajímavé v tomto institutu pracovat jako řadový zaměstnanec. Stála bych i o exkurzi :-)

Po přečtení knihy jsem si byla jista svým hygge, a to od svých útulných prostorů, přes mazlení se s naší smečkou zvířat, až po své pocity na duši...

A tak vkládám alespoň pár svých ,,hygge", ale je to opravdu jen taková malá kapka v moři, protože  hygge já vidím ve všední dny od půl čtvrté odpoledne úplně všude a mé víkendy ty mohu rovnou jako hygge pojmenovat :-))

...děkuji Kačenko...♥

...kuřátka naše...


...hmm, to máme rádi...

...jednou nohou v Provence...

...tak se mají rády...




...měkkoučko a teploučko...
...pro mě je hygge i originalita mého syna, která mě dost pobavila...máme domluveno, psát datum na otevřenou tatarku...než by se podíval na kalendář, kterého asi tak dnes je, napsal toto znění...

...radost třeba jen z podložky pod hrnec...

...polední káva na stole...to je jasné hygge...:-))

...nerušit...


...ve dvou je všechno jednoduché...

...počteníčko u bábovky...

...radost z nového zrcadla...krásně zdobené...


...pro některé může být hygge třeba dobrota od McDonalda...

...nádhera...

...snad mi neuvadne...



...jaro...

...kráska s hortenziíí...

...vymalovat předsíň a po chvíli zjistit, že Malvína se protahovala s pacičkami na čerstvě vymalované stěně...to je hygge jako nikdy... :-))

...dobrá káva ve dvou...

...zachumlat se do deky a užívat si volno...co může být více hygge? :-))

...pohled milovníka obrazů :-))

...vůně hyacintu je také hygge :-)

...stihli jsme i ten jarní věnec na dveře...ve  skořápce je voda a tak kytičku můžeme měnit...

...jarní výzdoba doma...

....a spousta, spousta dalších hezkých okamžiků všedních dnů je naše rodinné hygge...

Jednoduše...musela bych tady vložit spousty fotek, spousty vět a spousty okamžiků se svou rodinou...

Závěrem? ..Ať všichni žijí šťastným způsobem života a hlavně...ať si ty zdánlivě všední věci a slova pořád uvědomují...
Moc hezké jarní dny všem ♥♥♥

1 komentář: