neděle 8. dubna 2018

Z víkendu

Takže stručně: ...v pátek jsem se neuvěřitelně těšila z nadcházejících dvou dnů volna, sobota byla překrásná, neděle jako na větrné hůrce a víkend je pryč tak rychle, že jsem si ho ani nestačila uvědomit...a teď zase čekat na další...
...probíhají u nás holubí námluvy...

...hledala jsem Míu asi 15 minut, běžela jsem kolem téhle lavičky pod okny asi 6x s hrůzou, že se mi někde ztratila a ona zatím...vytváří dekoraci a splývá s okolím...no sluší ji to...a ta radost, že je v pořádku...:-*

...posbírám po zahrádce co se dá...

...naše první letošní smoothie...

...už mi kvetou i muškáty...

...a začínám se stříháním levandule...krásně voní i když jí to už moc nesluší...

...pohled z okna...
Klidný vstup do nového týdne a krásné slunečné pondělí všem ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat