úterý 24. dubna 2018

Na jarní vlně...
Čas běží opravdu neúprosně, jarní krásy se mění ze dne na den, dá se říct, že snad i z hodiny na hodinu a tak není moc času sedět u počítače, ale naopak... věnovat každou volnou chvilku přírodě.
Proto vkládám jen pár okamžiků naší jarní jízdy :-)

...zlato...

...ostříhat tento mrňavý kousek je hodně náročné a stálo mě to jeden velký mozol na prstě...

...ale už raší a snad se levandulka odvděčí, jako každý rok svou voňavou krásou...

...vysílením padám do levandule...

...co říct?...krása...

...voní i tráva...

...sbíráme sedmikrásky na čaj...

...mám spoustu asistentů...ale nic moc nenasbírají...

...těšíme se z krásných terakotových květináčů...myslím, že se kdekomu nelíbí, ale pro nás jsou výjimečné...

...na chalupě mezi jabloněmi...

...na Vodě...rychlá návštěva, ale vůbec se mi nechce odsud odjíždět...máme to tady rádi...

...povídání u koní...


...pomněnková princezna...

... no tak tady jako princezna nevypadá....


...na procházce...


 
...bílá krása...a jak umí krásně vonět...
Ááách....běžím si čichnout i ráno před odjezdem do práce....snažím se nadýchat té krásy do zásoby a každým vdechem si vůni uvědomit...mám někdy strach, že by mozek mohl zapomenout...a v práci si denně uvědomím, že kdykoliv se může to ranní nadechnutí změnit v poslední...

Jaro je prostě překrásné, čerstvé a voňavé...nejraději bych se zapíchla nosem do obrovského květu tulipánu, do květu jabloně nebo třešně a vydržela bych takto třeba celičký den...
A to už začíná kvést šeřík...to je můj konec ..budou mě muset násilím odtrhávat od keře :-)),  protože taková vůně...to je umění..
Mějte hezký zbytek týdne a dýchejte z plných plic ♥♥♥
(pokud tedy nemáte alergii :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat