neděle 10. dubna 2016

Klíčení a rašení...
tak právě teď se toto děje...všude pupeny, klíčky, pampelišky máme tak naducané - jen puknout. Pampelišky jsou na trávě překrásné a na naší zahradě se jim nesmí ubližovat a už vůbec je trhat nebo je vyplet. Teprve až je jich opravdu hodně rozkvetlých, jsem ochotna obětovat talíř hlaviček, které obalím jako řízek...a to je panečku dobrota..
Ale příroda raší všude kam se člověk podívá...



...náš šeřík poprvé pokvete...
  
...je den ode dne větší...
 

...okrasná třešeň...
...začínají růst výhonky...
...bude hodně švestek...
...tulipánová krása je za dveřmi...
 
...ani mech nezůstává pozadu...

...klíčky třapatky...


...objevila jsem ptačinec a tak jsem ho hned snědla a trochu dala i do polévky, a čerstvý je moc chutný...

 
 Jinak pořád stříhám a stříhám levanduli, asi jsem začala pozdě a tak doufám, že obrazí a bude hezká. Za ty tři roky, co máme zahradu, mám pocit, že moje zahradničení se odehrává ve stylu pokus-omyl. Pokaždé se rostlinky chovají jinak než očekávám...no uvidíme...




...před řezem...

...po řezu...
Snad bude levandulka tak krásná jako vloni...

...červen 2015...
 

...voní nejen pro mě...

...už se na ni moc těším...


...mezitím co se tady kochám nám venku pěkně zapršelo...
***
 Všechny knihy zežloutnou, ale kniha přírody má každý rok nové, nádherné vydání.
Hans Christian Andersen
***

Popřejme si klidný začátek týdne a v blízkosti přírody se nechme naplnit klidem.

2 komentáře:

  1. Uuuuuužasné, famoooozní a velkolepé!!pampelišky už nám krásně začínají, hned jak vysvitne sluníčko všechno se rozzáří 💜 Na Tvoje levandule už se těším!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za srdíčko-to mi musíš prozradit. Až pokvetou levandule máš u mě samozřejmě čerstvou kytičku.

    OdpovědětVymazat