pondělí 25. dubna 2016

Další úlovky...
...balkongold, ten mi nesmí chybět žádný rok...
...takhle by mohl vypadat...
...pieris...



...hortenzie...

...ještě nedávno jsem ji nebyla příliš nakloněna, ale začíná se mi líbit...

...myslím, že tohle je yzop...pak by se jednalo o léčivou rostlinku, posilující celý organismus...

...fuchsie - stejný případ jako z hortenzií - neměla jsem je vůbec ráda, ale když jsem zjistila kolik je druhů barev a květů tak mě to překvapilo, že jsem si nakonec jednu koupila a uvidíme co to se mnou udělá dál...


...hořec...



...kamejka...
Jo a nezapoměla jsem při tom zahradničení koukat taky směrem nahoru a objevila jsem, že se nám na stromě uhnízdili holubi...Snad samičce holubičce zajistíme dostatek klidu při sezení na vejcích. Měla jsem strach, aby se na ně nezaměřil náš Maxík, ale když jsem viděla jak jsou velcí, mám spíše strach, aby nám neulovili holubi Maxe...
...samičku jde těžko vyfotit, ale když se na fotečku zaměříte, určitě ji tam najdete...

...pyšný otec...

...Maxíkovi to však vůbec nejde do hlavy...

Pěkný začátek týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat