středa 6. dubna 2016

Toť ona...
Už jsem se o ní zmínila v jednom z předchozích příspěvků...Ještě v březnu tohoto roku bydlela v krámku U splněných přání, ale jakmile jsme se v krámku spatřily, věděly jsme obě, že nastala ta chvilka přestěhovat se k nám do domečku a tam chránit naše rodinné štěstí.
Je půvabná, má roztomilý účes a šaty jemných barev...je prostě okouzlující a to nejen proto, že je ručně šitá.      
Andělky, a nejen ony, jsou nápadem norské návrhářky Tonne Finnanger. Četla jsem, že kdyby Andělka existovala v reálném životě, byla by rozmarnou a romantickou osobou, která si užívá život plnými doušky a bere věci s nadhledem...Jsem si jista, že tyto vlastnosti byly jedním z důvodů, proč mě Andělka tak zaujala. Dalším důvodem byl jistě účes, připomínající knihu o Pipi dlouhé punčoše, kterou mám přečtenou nesčetněkrát a dodnes se k ní vracím.
Andělka připomíná pohádku, kouzla, romantiku a dětství...a každé z těch slov hřeje, působí útulně a trochu naivně...alespoň pro mě, protože já pohádky miluju, kouzla jsou součástí pohádek, romantika patří k ženám a jako dítě jsem se cítila krásně a bezpečně.
 
...ty šaty a nadkolenky jsou prostě skvělé :-) a v ruce drží malé bílé srdíčko...


...je půvabná, nějak takto jsem si při čtení knížky představovala Pipi dlouhou punčochu...

...dohlíží na sběr bylinek :-)
Místečko jsme jí udělali v srdci domácnosti - v kuchyni :-)
Jestli se vám líbí, pak přeju, ať najdete tu správnou Andělku, která byla ušita právě pro vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat