sobota 19. listopadu 2016

Prší celý den...
jsou dny volna a já jsem si vymyslela, že by mohl můj muž po několika letech konečně nějak zatočit s kabely, které visí od televize a elektroniky...rozčilují mě od doby, co jsme se nastěhovali...
...vždycky měl nějakou výmluvu, ale teď se do toho pustil....byla jsme ráda, ale pomalu začínám litovat, co že jsem si to jen vymyslela...kabely se rozhodl schovat za předstěnu...a montáž nebo jak se tomu říká, celé předstěny mu zabrala 3 dny i se spárováním...
...včera večer už mi ho začínalo být líto, ale dnes večer je mi líto snad všeho, co jsem si vymyslela....
Konečný výsledek tedy je, že kabely jsou krásně schované, nečouhá ani jeden, no úžasné, ovšem předstěna, která není ani natřená, ani obložená, pouze vyspárovaná, vypadá příšerně...
Tak takhle jsem si konečný výsledek fakt nepředstavovala :-(
Na celou předstěnu má přijít kamenný obklad, ale ten nemáme ještě ani vybraný, natož koupený...a tak začínám mít obavy o to příjemné posazení v obývacím pokoji, ve kterém se máme cítit dobře...možná strávíme Vánoce v kuchyni a obývák budu muset zastřít obrovskou plentou :-) ...jinak nevím...ach jo, že jsem raději nenechala trčet kabely ...
A tak raději než do obýváku zírám z okna, kde prší a prší...a vymýšlím jak z toho ven...


Je ale příjemné, pokukovat z okna a přitom se nechat, prostřednictvím netu, inspirovat vánočními přípravami ostatních...prohlížím s oblibou krásné vánoční dekorace, stromečky dřevěné, proutěné i ty pravé...ozdoby ze dřeva, z keramiky, z látky..no prostě je krásné, jak jsou lidé šikovní a vyrobí kde co z kde čeho :-)
Vzpomínám si přitom na jednu oblíbenou vánoční baňku z dětství - byla modrá s bílými vločkami a malou srnečkou...dodnes vidím,  jak jsme ji každý rok opatrně s tatínkem věšeli na stromeček.
Baňky jsme měli různé, v dnešní době by se dalo říct, že stromeček byl jeden velký chaos, ale každá z baněk byla kupovaná v jiném roce, mnohdy po jednom kuse, ale vždycky se určitě musela hodně líbit, jinak by ji maminka asi nekoupila...a podle toho vánoční stromeček vypadal...
Každá baňka byla jiná, některé z ozdob byly háčkované, některé z korálků, na stromeček se věšeli i bonbóny, které nebyly moc chutné ( nemůžu si vzpomenout, jak se jmenovaly) nebo taky čokoládové figurky z vánoční kolekce...takové utrhnutí čokoládové figurky ze stromečku to bylo něco...nesměl vás ale nikdo předběhnout :-)
....vzpomínám si na chuť náplně, která byla uvnitř figurek...například figurka raka, zabalená v červeném obalu, ta byla moje oblíbená...dobrá byla taky ta velká modrá hvězda uprostřed kolekce...duté čokoládové šišky byly taky fajn...jóó kolekce MODRÁ HVĚZDA to bylo něco :-)))
Světelný řetěz jsme měli z barevně svítících zvonečků, které by dnes už asi použil málokdo, ale byl to stromeček zdobený s rodiči a sourozenci a byl to stromeček NÁŠ...


...tak to jsou ty světýlka, které jsme mívali na stromečku...našla jsem foto někde v inzerátech, tak děkuji za půjčení...

...no a tyto ozdůbky jsme také měli, tu postavičku v růžové sukýnce si pamatuji velice dobře :-))

Už se moc těším také na atmosféru vánočních trhů a hlavně na bramboráky a vánoční punč...mňam!
To už ale bude těch pár vloček opravdu nutných, aby nám do toho punče mohly padat...
Takže snad se sníh dostaví v ten správný čas...



 

 Hodně dobré nálady a krásných vánočních nápadů...



Žádné komentáře:

Okomentovat