neděle 16. dubna 2017

Zelená se zelená...

...všechno už je krásné a zelené...


...dokonce už pomalinku začínají kvést pomněnky...to bude nádhera až rozkvetou všechny...dost se nám rozmnožily...

...travička zelená...

...stříhám a stříhám...

...před řezem...

...po řezu...






...hezké a klidné jarní dny...




...to jaro je tak nááádherné!!..
Třídím fotky a u toho mám puštěnou Babičku od Boženy Němcové, v hlavní roli s Jarmilou Kurandovou...vždycky brečím až v druhém díle, kdy kácejí strom, ale dneska řvu už od příjezdu babičky...
Krásný film..a krásná hudba....Babička je tady tak krásná, lidská a moudrá, prostě nezapomenutelná babička...no a Libuše Šafránková, ta je tam taky úžasná..do toho ty krásné louky, život na vesnici, tradice a zvyky...
Několikrát jsem si řekla, že si k tomuto filmu nesednu a nebudu se dívat, protože se mi nechce brečet a nakonec se přistihnu, že jsem jako Kelišová a pokukuju po televizi, až si nakonec přece jen sednu a dojetím řvu a řvu a nestačí mi krabice s papírovými kapesníčky...a to mě zítra čeká ještě druhý díl..




Babička prostě k tomu jaru nějak patří...


Žádné komentáře:

Okomentovat