úterý 12. září 2017

Berounské úlovky...
...tyto věcičky jsem si musela pořídit, protože jsem tak nějak uvnitř cítila, že udělají doma ještě více to pravé domácí PŘÍJEMNO a MILO...
...nový ptáček od Hliněnky...dnes lituji, že jsem jich nekoupila více, ale v těch okamžicích, kdy vidíte tolik krásných věcí kolem sebe, uvažujete úplně jinak, než po návratu domů...

...z keramické dílny V poli kámen...dílo s názvem Svobodomyslná...vybrané okamžitě a srdcem...

...už má své místo a máme ji stále na očích...a hlavně - měla jsem ji okamžitě ráda...

...tak tohle samozřejmě není z keramiky, ale....navštívila jsem na náměstí v Berouně nový obchod s mou oblíbenou značkou Casa de Engel a tam na mě čekaly tyto dvě bílé, plechové kočky, tak podobné těm mým dvěma holkám :-)...a mimo to, že měli v obchůdku spoustu nádherných věcí, vždycky jsem si říkala, jak by se mi líbil paravan a nikdy by mě nenapadlo, že bych ho opravdu mohla mít..a mám..mám tento paravan a ty plechové kočky jsou na něj jako dělané...

...na trzích nechyběl ani stánek, o kterém jsem se na blogu už několikrát zmiňoval, i ten mi udělal radost...dlouhou dobu jsem si brousila zuby na tyto kolíčky na prádlo...úžasné, mám je všude, i u postele :-)
 Bylinka, která mi přinese tolik potěšení svou vůní a krásnými kvítky. 
Ráda dávám pár snítek levandule mezi prádlo... a zkuste někdy, za slunečného dne, sušit prádlo jen tak, na levandulových keřích...Miluji ji♥♥♥

...ano, vím, je to úchylka...nádherná vůně, krásné výrobky...ovšem jen pro ty, kteří to s levandulí myslí vážně :-) a opravdu s nimi máte chuť žít...:-)

...zpět k hlíně...tak to je můj další nový, keramický úlovek,  Malvína mi jasně dala najevo, že i jí se tento květináč líbí...

...co říct?...pohladit ho, povzdychnout a nic víc než ...áááách...
Abych to shrnula...hlína, keramika a ještě s vůní levandule, to je prostě slast. Ještě stále žiji z pocitů posledních dní, které tím vším voněly...
A tak i vám přeji jen voňavé a příjemné dny♥♥♥

3 komentáře: