úterý 5. září 2017

Z posledních, ještě dovolenkových dní...
Nečekejte žádné úžasné fotky moře, hor nebo hradů a zámků...nenene...byli jsme doma a bylo nám dobře.
...snažila jsem se splnit některé z těch činností, ke kterým se chystám třeba i měsíce...

...například očistit a znovu natřít můj úžasný žebřík, pokud si vzpomínáte...povedlo se...očista trvala dlouho..na řadu musel přijít nejen ocelový kartáč, ale i skalpel...

...Mía mně při práci nevěřícně sledovala...

...taktéž Malvína si o tom myslela své a než by přiložila tlapku k dílu, zvolila odpolední siestu...

...ale když bylo hotovo, to byla jako první na nejvyšší příčce a kochala se výhledem...


...to já jsem se taky kochala...






...poslední nádechy a výdechy našeho grilu...letos v září by oslavil svých nedožitých 5 let...upadla mu noha a taky už neměl dno...ale sloužil nám dobře a měli jsme ho rádi...vzpomínáme na naše první společné grilování :-(
...,,viděli jste tu hlubokou díru tady?!"

...,,pojďte se podívat!..je fakt hluboká!..až pod tlapku...jůů ..skoro až po krk!"

...,,a někdo tam je"...
A teď pozor jo :-) na následující fotce jsem neměla žádný tik:

...jak měla tlapku v díře, nevím co ji tam vevnitř za ní zatahalo, ale tak se lekla, že odskočila a utíkala, a tak vznikla tahle fotka... :-))
Samozřejmě se zase vrátila k díře zpět, ovšem už z jiného důvodu...

...,,raději tu díru zahrabu"...
No a to jsou jen minuty dní, kdy jsme byli všichni spolu. My a naše smečka zvířátek.
Dovolená spojená s příjemnou prací, s pozorováním našich miláčků, s večery u grilu, vína a společného plánování zahradní párty, často vše doplněno záchvaty smíchu.
Tož pěkné to bylo.

...vyhraný boj s hadicí...:-)
 Mějte se♥

Žádné komentáře:

Okomentovat