pátek 8. září 2017

Mám pocit...
Mám pocit, že je večer nějak brzy tma.... mám pocit, že je ráno nějak dlouho tma.... mám pocit, že slimáků je nějak méně.. mám pocit, že listí je na zahradě nějak více.... mám pocit, že je venku ale opravdu chladno.... mám pocit, že ráno voní vzduch úplně jinak, tak krásně čerstvě.... a mám pocit, že podzim se asi rychle blíží a to se vším, co k němu patří.

A tak ještě sbírám a suším co se dá, od bazalky, přes mátu, meduňku, levandulku, verbenu, měsíček, šalvěj i tymiánek, dokud mají ještě všechny krásné barvy... a hlavně..každá natrhaná kytice těchto bylinek tak náádherně voní, že jednu po druhé musíte přivinout k sobě a zhluboka se nadechnout..... ááách... jsou tak krásné!
Vůbec se jich nechci vzdát a tak je věším všude, kde se dá a celý dům už je plný bylinkových kytic.



...bazalka je letos překrásná, voňavá a velmi chutná...


Přestože jsem se ještě nepustila do podzimní výzdoby, už nám rozkvetly některé chryzantémy...





 Šípky jsou krásně červené a pevné, akorát vhodné na sběr...


Jablíčka se taky začínají tvářit a vonět jako podzimní a některé ze slunečnic už sklopily hlavy a ptáci jim začínají vyzobávat semínka..





Ale některé jsou ještě moc pěkné a září na celou zahradu♥...





Taky vřesy začaly krásně kvést...



Takže, i když se blíží podzim...nevadí...však bude jistě krásný :-)

Jóó a když se blíží podzim, tak se blíží Hrnčířské trhy v Berouně ♥ . Těšíme se na tu hrnčířskou atmosféru a doufáme, že nám vyjde počasí. Fotit budu moc a snad vám tím tu skvělou náladu trochu přiblížím.

Žádné komentáře:

Okomentovat