neděle 13. března 2016

Já se krásně mám ♪♫...
Nedělní ráno pohledem z okna nic moc, ale stačí se rozhlídnout a kytičky všechno vynahradí.
A k tomu mi ráno přijelo kafe se šlehačkou až do domu :-)

...neprší...


...můj včerejší úlovek...

...ty božské barvy ! když tenhle pohled spojím s pohledem z okna, není venku zase tak moc škaredě... hned je ráno veselejší...





...jdu osazovat všechny nádoby, které najdu...
...na kytičky se vždycky místo najde...

...osaďte si třeba židli...

...nebo takovéhle hnízdo...

...osení roste jako z vody, přes noc se vytáhlo o několik cm...
  
...manžel mi přivezl ranní vídeňskou kávičku...

...a šlehačku navíc :-)...pokud to takhle půjde dál, budu jakou koule :-)...


Cítím, že už mi začínají chybět i lesy a široké zelené louky plné krav....těším se na chalupu, na Jeseníky...na kopce, na kterých se pasou stáda ovcí a kraviček.
Lovím vzpomínky na příjezd k chalupě...



Hezký zbytek neděle.

3 komentáře:

  1. No ty jsi lovkyně :D A co si ulovila své nemocné kolegyni ?? :D .. :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj, na lovu jsem myslela i na tebe, ale na předání úlovku nenastal ještě ten správný čas :-)

    OdpovědětVymazat