pondělí 7. března 2016

Jarníííme...
Tak ale už to opravdu nejde vydržet a chytám se každičkého jarního okamžiku.
Jásám nad každou vykvetlou sněženkou nebo petrklíčem a čichám k hlíně.
Doma už jsem jako lev v kleci a čekám na příchod jara. Každý den čekám na zprávu o počasí, abych věděla odkud vítr povane a jestli bude alespoň polojasno. A v kalendáři pak pročítám každičkou pranostiku, která většinou nevěští nic dobrého. Ale nejhorší je, že se s tím počasím nedá vlastně nic dělat...
...krásný pantoflíček - měla ho ráda maminka -a tak jsem ho zachránila ve výprodeji...


...sněženky jsem dostala od mých chlapů k MDŽ...

...už se probudila bylinka nesmrtelnosti...

...a pomalu se probouzí i fíkovníček...
 
...v lese jsem dnes našla petrklíče...
...nasbírali jsme vrbové proutky, někdo je ostříhal a poházel pod vrbou, tak jsme ani nepotřebovali nůžky...
...při stříhání proutí jsem měla i pomocníky...


...Mía má někdy tak hloupoučký pohled, že se musím smát :-)
Tvořit z proutí začnu zítra...Zatím mám jen jeden výtvor, inspirací mi byla Monika z kopečku a další proutíčka přijdou na řadu až zítra po příchodu z práce. Dnes jsem pouze vyběhla k rybníčku pro vrbové proutí, provedla přípravu stříháním proutků a nachystala jsem si ozdobný materiál.



Tak hezký zítřejší den a ať vás ráno vzbudí zpěv ptáčků...

Žádné komentáře:

Okomentovat