neděle 20. března 2016

Víkend skokem...

...ranní bezový čaj...

...mám málo zeleně, tak jsem si dala špenátovou polívčičku s čerstvýma kopřivama

...na chvíli vykouklo sluníčko, tak vykoukla i Mia...
 
...měsíčkové mydélko zraje...
  

...cestičkou k domovu...
...už kvetou krokusy...
...nevím co je to za kytičku, ale je moc pěkná, pokud ji někdo poznáte, prosím o napsání názvu pod příspěvek do komentáře, děkuji :-)
...no to jsem ještě neviděla...
...a je třeba taky trochu pracovat a ne se jen kochat...

...takže skládat a skládat...
 
...hotovo...
...a po práci večerní čaj...
 Zítra mě čeká sběr sedmikrásek, případně mladých kopřiveček, záleží ale na počasí. Snad bude pěkně, protože mám dovolenou a chtěla bych být venku a chystat zahradu na jaro. 
Všem, kteří jdete zítra do práce, přeju minimum stresu a hlavně, ať vám to v práci rychle uteče a jste co nejdříve doma, protože...DOMA JE DOMA.

Mějte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat