sobota 4. března 2017

Už je tady?
Letos byla zima docela pěkná... když zasněžilo, vypadalo to všude krásně a čistě..
Ale je tady březen a myslím, že je načase střídání.
Venku se příroda pomalu probouzí, ale doma už jarníme naplno.

...v lednu ještě takto...


...ale teď už takováhle jemná kráska...


...kytičky..to je něco pro Míu..něžně si ke každé přičichne, ale nezničí je...


 

...jsou překrásné...

...a voní...

...mini narcisky...

...každý den se o kousek vytáhnou a kvetou a kvetou...tyhle mám od poloviny února a pořád jsou krásné...


...cítíte tu vůni?...

...z blízka...

...nebo z dálky, člověk na ně může koukat celý den a ne a ne se jich nabažit...
   
...za to Malvínka to je lump...ta má jediný cíl, každou květinu ochutnat, přestože má pořád kočičí trávu k dispozici...

...,,však já se na ni nějak dostanu"...
...,,co je uvnitř?"...
...,,už si mě asi všimli...no nic budu dělat modelku v květinách a celá rodina bude nadšená, jak mi to sluší..."

...,,co třeba takhle?"
...,,je březen a my dvě ještě rády za kamna vlezem"...
 Tak si užívejme to krásné předávání vlády mezi paní Zimou a Jarem a těšme se na sluníčko a první sněženky...já už jsem je u nás na zahradě objevila!
Mějte se jarně♥


Žádné komentáře:

Okomentovat