úterý 14. března 2017

Pražná - Postní neděle...
je za námi....a v kalendáři čtu, že na Svatého Řehoře líný ten kdo neoře... já tedy neořu, ale sklízím :-))
Ale nebojte...jedná se jen o řeřichu. Má příjemně štiplavou chuť a když vyklíčí vypadá hezky, ale musíte ji zasít na husto.
Jo a na zahradě už jsem našla malé kopřivečky...při pohledu na ně mě samozřejmě napadlo smoothie a to první letošní bude už asi velice brzy...tipuju to na konec tohoto týdne a těším se.
O víkendu se taky chystám na medvídka, prý už roste...

...řeřicha roste jako z vody...


...kopřivy jsou ještě hodně malé...
Máme polovinu března, denně mě zajímá předpověď počasí, chce se mi už rýt, kopat, vyhrabávat a chodit spát s rýčem a žít prostě jarně a pěkně už začít zahradničit..
Ale pořád je zapotřebí trochu trpělivosti, protože počasí je jako na houpačce a nám nezbývá, než se procházet po zahrádce, kontrolovat co zima všechno natropila a věřit nebo nevěřit pranostikám o počasí...
Pěkný den na svatého Josefa zvěstuje dobrý rok.


Ať nám sluníčko svítí co nejvíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat