středa 29. března 2017


Každá věc má svůj příběh...
Dlouhou dobu jsem sháněla dřevěné štafle a nevěřili by jste, jaký je to problém...
A hle !....Mám !
Mám krásné STARÉ dřevěné štafle !!
 Když jsem je viděla poprvé, stály v koutě bazaru, připadaly mi hodně špinavé a unavené...ano to je to správné slovo...jsou hodně unavené a sotva stojí na nohách...
Ale u nás jim bude dobře..Je na nich vidět, že už toho hodně zažily a když jsem je manželovi ukázala, řekl ,, ty už patří právem do důchodu"...
Tyhle štafle už sice nemohou plnit svůj úkol, ale do smetí ještě nepatří a kdyby mohly vyprávět, jistě bychom si po večerech vyposlechli zajímavé příběhy...úplně vidím, jak večer všichni sedíme a naše štafle vypráví, dnes tenhle příběh a zítra zase jiný...
Jsou krásné ...a slibuji jim, že u nás budou v dobrých rukou, mám s nimi velké plány, bude jim přiděleno důstojné místo a moc oceňuji jejich krásu..

...první večer na terase...


...kdo ví, jaký příběh v sobě nesou...
 Sedíme na terase, dívám se na ně a napadá mě Wolker, který krásně o věcech psal:

Miluji věci, mlčenlivé soudruhy,
protože všichni nakládají s nimi,
jako by nežily,
a ony zatím žijí a dívají se na nás,
jak věrní psi pohledy soustředěnými
a trpí,
že žádný člověk k nim nepromluví.
Ostýchají se první dát do řeči,
mlčí, čekají, mlčí,
a přeci
tolik by chtěly trochu si porozprávět!
Proto miluji věci
a také miluji celý svět.


Mějte se hezky a neopouštějte staré věci...

2 komentáře:

  1. No Káááááč :) ale ty jsou :) Opravdu čekaly jen na Tebe ♥

    OdpovědětVymazat
  2. chachacha!!:-))) to ti povím:-)) už se u nás adaptovaly a jsou tu jako doma :-)))))pa a díky za komentář♥♥♥

    OdpovědětVymazat