sobota 4. března 2017

Jásám,
a jásám, protože Jaro je cítit úplně všude...Ráno krásně zpívají ptáci, kytičky se tlačí vší silou ze země a sluníčko má pohlazení pro každého...
Máme první sněženky, jsou strašně odvážné a na to, jak jsou maličké, mají neuvěřitelnou sílu prodrat se hlínou ven. A tak jim držím palce, ležím v trávě a pozoruju, jak jim to jde.
...ta je, co?...

...snaží se a sluníčko jim pomáhá...
Jedním slovem nádhera.
Všechno chvojí z bylinkových záhonů jsem dnes odtahala, okoukla levanduli, zkontrolovala jsem zásobu a stav semínek, ostříhala všechny fuchsie, pohladila jsem probouzející se fíkovníček a jásám a jásám.
Taky jsem oprášila zahradnické nářadí a zatočila s prvními sviluškami.
Kočičí holky u všeho asistovali a psí smečka se dnes nadýchala tolika jarního vzduchu, že večer padli a spí a spí..
I já už se chystám do peřin, protože neděle má být taky moc pěkná a nás čeká pokračování ve vítání Jara.
Tak zatím se mějte móóóc hezky♥.

Žádné komentáře:

Okomentovat