čtvrtek 5. května 2016

Jakpak je dnes u nás doma...?

...pomněnkové smoothie...odpolední svačinka...

...je třeba dodržovat pitný režim a ‚‚zpívající víno‘‘ je pro tento účel to pravé...

...naše holubička stále sedí na vajíčkách a vrká a vrká...

...a proto Max stále leží na lavičce a hledí a hledí...je ale dostatečně poučen o zákazu jakéhokoliv příblížení se k hnízdečku, byť jen ke stromu, na kterém hnízdo je...

...‚‚ je mně vidět? Ale já nic nechystám, fakt..‘‘

...ostatní obyvatelé zahrady si užívají hezké počasí a vydávají se na cesty...

...‚‚ hele co jsem chytil !...‘‘

...‚‚ pojďte si raději hrááát..‘‘


...‚‚ já bych se spíše chtěla podívat do té konve...‘‘

...‚‚ ale kudy dovnitř ?...‘‘

...‚‚ pojďte se taky podívat !...‘‘

...‚‚ až se napasu..‘‘

...‚‚ ♪ já do konve nepolezu ♪♪...teď to nejvíce opaluje...musím si udržovat barvu...‘‘

...‚‚ já tedy ještě před spaním vyvětrám pelíšky...‘‘

...‚‚ pojď se raději pomazlit Džekííí...‘‘
Tak například takhle je dnes u nás doma...prostě veselo, hezky a milo...
A jak to tady každý den, my tři lidičkové, pozorujeme, jsme rádi, že JE všechny máme, včetně holubičky, hlemýždě nebo kohokoliv jiného, kdo se u nás třeba jen na chviličku, ať už z jakéhokoliv důvodu, zdrží. Máme je prostě rádi...♥
Napadá mě přitom ale i moudro Malého prince: ‚‚Člověk se stává navždy zodpovědným za to, co k sobě připoutal...‘‘
Mějte se... i JE rádi...♥


Žádné komentáře:

Okomentovat