čtvrtek 19. května 2016

Rajčátka...

...rajčátka už jsou na svém místě a my se nemůžeme dočkat úrody...

V loňském roce byla úroda pěkná, tak uvidíme letos... Co jim hrozí? Mšice, vedra, padlí, plíseň, skvrnitost atd. Je až neuvěřitelné, jaké nebezpečí na rajčata a nejen na ně číhá.
No a pak to uhlídejte...už se začínají objevovat mšice :-( našla jsem je na kopretinách...taky malé slimáky jsem objevila...fuj! jsou tak nechutní!
Ale pak odvrátíte hlavu jiným směrem a zase vám další kousek zahrady vykouzlí úsměv na rtech :-)


...je mi u nás tak dobře...

...máte taky rádi rododendrony ?...


...kamejka se pěkně uchytila a teď jen počkáme až obroste celičký pařez...
...za pařezem si udělala chaloupku žabka...

...kvetou překrásně azalky...


...karafiátky překrásně voní, kdykoliv kolem nich projdete...





...„ty odkvetlé sedmikrásky se musí otrhat“...


...„máš ty truhlíky rovně?“...

...„prý nesmím z terasy dolů...ale co když přepadnu?“...
...„no...a už jsem spadla dolů“...



...„a už jsem zase nahoře...prý se odsud nemám ani hnout...pro mě za mě...já tady klidně můžu sedět celý den“...
Tak a takhle zapomenete na slimáky i na mšice, protože ty kočičí holky vás zaměstnají na plno. Mía je opravdu hodná a pouze si pohrává s kytičkama (ta se sedmikráskama je Mía), ovšem Malvína má jediný cíl a to, dostat se z terasy dolů a nejlépe se někde ztratit, aby zaměstnala celou rodinu hledáním. Proto dělá, jako že jen náhodou spadla z terasy dolů a tváří se, že do ní snad dokonce někdo strčil...Je to malé hádě...

Zítra už je pátek a já se nemůžu dočkat, až příjdu z práce domů. Tak ať nám to v práci rychle uteče a máme překrásný víkend...Mějte se ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat