úterý 10. května 2016

Simonetta Šmídová...
Tak jsem dnes znovu shlédla obrazy Simonetty Šmídové. Obdivovala jsem je s Kačenkou už v loňském roce a letos znovu. Jsou všechny nádherné a ani bych nevěděla, který z nich si vybrat..Dovolím si některé, jen tak pro ukázku, z netu stáhnout:

...připomíná mi cestičku na hrad Hukvaldy...
obraz s názvem ČEKÁM TĚ
CESTA DOMŮ
HOSTINA JE PŘIPRAVENA...všimněte si  té bílé kočičky vlevo v okně a toho černého kocoura vpravo, který nachystal pro kočičku hostinu a ještě má pro ni i kytku..no to je nádhera...
LÁSKA SI NEVYBÍRÁ
NABÍDKA DNE
NÁŠ KOUSEK RÁJE
DOMA JE TAM, KDE NA TEBE VŽDYCKY NĚKDO ČEKÁ
VELKÉ PRÁDLO
SETKÁNÍ V PODVEČER
MYŠKA UŽ JE HOTOVÁ...překrásné..a zase si všimněte té kočičky v okně...to je prostě velká kočičí láska...
 No a takto bych mohla pokračovat a pokračovat...obrazy jsou krásné..až z galerie zmizí vím, že mi bude líto, že jsem si žádný z nich nekoupila...Citát Josefa Čapka mi mluví z duše...takhle nějak to cítím...mám plné srdce pocitů z těchto obrazů a proto se mi tak moc líbí...
***
Nejprve třeba míti obrazu plné srdce, aby ho pak mohly býti plné oči.
Josef Čapek
***

 Tak pěkné pokoukáníčko a pokud můžete, určitě si obraz, který ve Vás vyvolává hezké a silné pocity, pořidte. Je hezké ho mít doma na stěně, protože kdykoliv na něj pohlédnete, udělá se Vám uvnitř tak nějak hezky...




2 komentáře:

  1. ach to je nádhera :) věřím, že někdy si tu radost určitě uděláme ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám...protože tyhle obrazy jsou snad malované přímo pro nás..

    OdpovědětVymazat